SKVL Välittäjäpalaute
Myyjä | 16.06.2026
Mikä palvelussa oli erityisen hyvää?
Koko välitysprosessi meni erittäin sujuvasti ja onnistuneesti. Yhteydenpito asiakkaaseen oli aktiivista.
Myyjä | 15.06.2026
Mikä palvelussa oli erityisen hyvää?
Ammattitaito ja asenne. Positiivisuus ja tuki.
Ostaja | 08.01.2026
Mikä palvelussa oli erityisen hyvää?
Mia vastasi aina nopeasti kaikkiiin yhteydenottoihini.
Ostaja | 19.03.2025
Mikä palvelussa oli erityisen hyvää?
Ystävällisyys, empaattisuus, asiantuntijuus, nopeat vastaukset
Ota yhteyttä
Miten voin auttaa asuntoasioissa?
Jätä yhteystietosi, niin otan yhteyttä